Klachten over je behandelaar of onze organisatie
Uiteraard doen wij erg ons best om jou goede zorg te leveren. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden over iets bent. In dat geval waarderen wij het als je je klacht eerst met je behandelaar bespreekt en het samen probeert op te lossen. Vaak is een persoonlijk gesprek waarin je aangeeft waar je tegenaan loopt ook voor jezelf erg prettig en is het voldoende om de behandeling te vervolgen. Komen jullie er samen niet uit, dan kun je besluiten om over te stappen naar een andere behandelaar of je te wenden naar onze ‘externe’ klachtfunctionaris. Uiteraard helpen we je hierbij.
Heeft dit allemaal niet het gewenste resultaat tot gevolg, dan kun je overwegen om een klacht in te dienen bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en brengt je in contact met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. Voor meer informatie kun je kijken op het klachtenloket zorg.